zondag 11 maart 2012

Project newborn-photoshoot....en benieuwd naar die kleine frummel!



Het zonnetje schijnt hier volop!Heerlijk....dus zo meteen maar eens voor de 2de keer dit oude stoeltje overschilderen zodat het weer wat toonbaar oogt. Over een week is n.l de vriendin van mijn neef uitgeteld van hun 2de kindje('n meisje)en vervolgens heb ik de stoute schoenen aangetrokken en gevragen aan ze of ik met hun newbornbaby-girl een photoshoot mag doen!Ik ben geen professionel en heb geen studiolampen,etc.,maar een goede camera en de ideetjes heb ik dan weer wel,ha,ha....dus volop aan het freubelen/haken om de 'accessoires' in elk geval stand-by te hebben!You never know!Ben overigens zeeeer benieuwd wat het eindresultaat zal zijn van dit alles!

2 opmerkingen:

  1. Hallo, bedankt voor je reactie op mijn blog. Voor de roze/blauw/witte wooleater blanket gebruikte ik van iedere kleur 2 bollen wibra-garen. Dus 600 gram in totaal. Succes met het haken, het is erg leuk om te doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey hallo alround knutsellaar en fotoshooter!!
    Wat lees ik een babyshoot!! Helemaal leuk hoor! Een aantal weken terug heb ik dat ook gedaan van 2 baby's! Jongen en meisje (neefje en nichtje) van 4 en 6 weken oud! Echt heel erg leuk om te doen!! Als je nog wat tips wil... laat maar horen! Ik heb de foto's hier en mag ze met hun goedkeuring in mijn portfolio doen! Dus als je ze wil zien, mail ik ze wel door of... je moet gewoon gezellig ff langskomen :-)
    Laat maar horen!
    groetjes,
    Angelien

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor het plaatsen van je reacties!Ik lees ze altijd met veel plezier!