zondag 13 mei 2012

De 1ste Pay-it Forward is de deur uit!


                      Deze was voor Pascale en aangezien ze niet zo ver bij me vandaan woont
                      en ik het gewoon even af kon leveren zelf,vond ik dit wel heel erg leuk
                      om te maken voor haar Chihuahua!
                      Had dit idee al op menige blogs gezien...
                      Benieuwd hoe ze reageert als ze dit aan haar voordeur treft!

                      Er kunnen overigens nog 3 volgers reageren op mijn Pay it Forward!

                  

                    

4 opmerkingen:

  1. Dat ziet er leuk uit zeg!!
    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel!Nu voor jou wat bedenken...;-).Hopelijk melden zich er nog aan anders is het maar een korte pif met 2 personen,ha,ha....

      Verwijderen
    2. Wat ziet dat er ontzettend leuk en origineel uit!!!

      Verwijderen
  2. En ik ben de gelukkige !! Ik kan daar allemaal niet tegenop; zó attent.....
    Denk je ook aan jezelf ? Je bent té aardig !! Ik (en Luna) was er heel blij mee. Echt weer superleuk bedacht - creabea....

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor het plaatsen van je reacties!Ik lees ze altijd met veel plezier!