zondag 24 juni 2012

Binnenpretje bovenop vrouwtjes haakwerk!

Tja..het zal ook eens niet zo zijn!Daar waar ik ga of sta is Diva ook...en hond Buffy,alleen die zit niet bovenop de tafel en dan ook nog eens op mijn haakwerk!!!Gelukkig maar!1  beest waardoor je al in de maling wordt genomen is meer dan genoeg,ha,ha!Ik wilde n.l de knoopjes aan het hoesje voor de
 e-reader die ik heb gehaakt voor iemand zetten,maar zag hem in ene niet meer en dacht toch stellig dat ik die op tafel had gelegd,maar zag niets...ja als alleen Diva;

maar nadat'' mevrouw'' was gaan verliggen kwam dan toch de aap uit de mouw.

Ik vind zelf het hoesje om mijn e-reader erg fijn als ik hem meeneem in mijn tas bijvoorbeeld,ondanks het hoesje wat er van Sony al omheen zit.Er kunnen dan n.l geen sleutels of andere scherpen voorwerpen tussen het hoesje en de reader komen waardoor het scherm zou kunnen beschadigen.
A.s dinsdag ga ik naar Astrid toe om naar haar kittens te gaan kijken en aangezien zij dezelfde
e-reader heeft en binnenkort op fietsvakantie gaat dacht ik er aan om voor haar ook een hoesje te maken.
Ik weet dat ze van paars houdt en van katten,dus hopelijk vindt ze hem leuk.
En Diva?!?!Die blijft me gewoon gezellig gezelschap houden als ik zit te freubelen!;-)


  

4 opmerkingen:

  1. Dat hoesje ziet er erg leuk uit! Ik snap Diva wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hahahahah heel herkenbaar ;) alleen is onze Mara niet zo groot dus zie dat direct. Ook bij het haken van mijn tafelkleed voor buiten, springt ze er standaard op zodat ik niet verder kan. Leuke en zeer praktische hoes :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Toch leuk, zo'n lieve poes! :-) Mooi hoesje gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mijn mooie nieuwe hoesje voor mijn readertje.
    Ik ben er blij mee Angeline en het komt erg goed van pas.
    Kan me wel voorstellen dat Diva er graag op ging zitten :)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor het plaatsen van je reacties!Ik lees ze altijd met veel plezier!