woensdag 27 juni 2012

Just a nice day.....


Gisteren ben ik een dagje naar Linschoten geweest om naar de kittens van Astrid te gaan kijken
en natuurlijk heb ik ze gelijk even voor haar op de gevoelige plaat vastgelegd!Wat een kanjers!

Ik heb Astrid eigenlijk leren kennen door een reactie op Hyves destijds op een foto van onze Maine Coon,deze leek n.l erg veel op haar Noorse Boskat en zo zag ik haar eerste digitale scrap bij haar die ze  had gemaakt en wees zij mij weer via het internet de weg naar het digitaal scrappen en van het een kwam het ander.....

Het hoesje wat ik had gehaakt voor haar e-reader kwam als geroepen,aangezien ze volgende week met een vriendin op fietsvakantie gaat en hij dan mooi en veilig opgeborgen zit en was goedgekeurd!

We waren samen naar het kasteel van Linschoten gewandeld want het was prachtig weer!
Wat hebben wij in ons eigen landje toch mooie dorpjes en plekjes,daar ga ik er zeker weer
enkele van ontdekken na deze week want dan hebben wij onze vakantie!Heerlijk.....

Lekker bij haar in de tuin geluncht en zelfs met 2 van haar katten gewandeld!
Heel apart!!Er zijn er 2 die dagelijks met Astrid een rondje mee mogen en ze lopen net zo goed mee aan de lijn als onze hond Buffy...zag me stiekem al met Buffy EN Diva aan de wandel,ha,ha...maar daar zal het dan ook bij blijven.

Na nog gezellig bijgekletst te hebben en een heerlijke pasta met salade gegeten te hebben ging ik weer huiswaarts.Nou ik heb me uitstekend vermaakt in mooi Linschoten!

Vervolgens thuis aangekomen s'avonds mijn plaid maar uitgetrokken en zodra de berg was is weggestreken mag ik weer aan een nieuwe poging hiervoor beginnen!Deze ronde MET een duidelijke beschrijving(dus hopelijk ook een rechte zijkant)en ga ik gelijk de begindraadjes van de nieuwe kleur mee haken in de toer zodat die aan het einde van de rit niet meer inegstopt hoeven te worden....

7 kleuren zaten er al in van 2.15 mtr.lang x 14 toeren a 45 minuten per toer!
Ach ja...ik zie het maar als een soort van bezigheidstherapie;-)


6 opmerkingen:

  1. Wat een leuke reportage van ons daggie!
    Ja, iedereen vindt het zo leuk om te horen dat wij vriendinnen geworden zijn omdat onze katten Diva en Snorre zo op elkaar lijken.
    Hoe kunnen dingen lopen.... :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Heb jou story-board er boven geplaatst!Wel zo orgineel!;-)

      Verwijderen
  2. Welke beschrijving heb je nu uiteindelijk gebruikt ? Ik heb er in het begin ook even op zitten "klooien" hoor ...hihi Ik hoop nu dat het lukt !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk verhaal om te lezen met natuurlijk prachtige foto's. Fijn dat jullie zo'n leuke dag hebben gehad....en inderdaad er zijn zoveel mooie plekjes in eigen land.....de foto met de kat aan de lijn is geweldig!....we hebben een Noorse boskat gehad die ook altijd op die manier keurig mee ging....maar de dames die we nu hebben gaan dat niet accepteren ben ik bang ;) hihihihi

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat zal dat een prachtig kleed worden!!
    En zoveel werk. Zonde dat het uitgehaald moest worden, maar kan het me wel voorstellen als het niet helemaal is zoals je zou willen...
    Ik kom hier zeker vaker kijken!
    Groetjes Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Nicolet,

      Ach ja zo blijven we bezig en doe dat liever als tegen een plaid aankijken wat me niet helemaal zint,ha,ha...Maar ben alweer een aardig eind op weg met de nieuwe nu en hopelijk blijft de winter nog heeeel lang weg!;-)

      Verwijderen

Bedankt voor het plaatsen van je reacties!Ik lees ze altijd met veel plezier!