vrijdag 1 juni 2012

A Rose is a rose is a rose


Tja het kriebelde gewoon weer om wat te gaan freubelen vanmiddag na mijn werk en
de boodschapjes!Wist zo snel niet wat te haken ondanks mijn wish-list,dus maar aan de slag
gegaan met een krans van de Action die ik had liggen,'n shirt wat dochterlief niet meer aantrok
en een bosje gedroogde Hortensia uit eigen tuin en dit is het resultaat!
Tesamen met een blaar op mijn vinger van het lijmpistool heeft het me een mooie
krans opgelevert die het stukje muur tussen de twee inbouwkasten op onze
slaapkamer mooi opvult....

         
                           De tutorial voor het maken van de rozen kwam ik hier tegen
     







                                          Te maken met allerlei materialen zoals je ziet.
                                           Zelfs krantenpapier en dan in de vorm
                                           van een hart,gebogen van een ijzeren kledinghanger


                                           

4 opmerkingen:

  1. Ik vind het weer prachtiggggggggggggggggggggggg

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat geweldig!!! Creatief hoor! Maar dat wist ik natuurlijk al ;) Ik ga het ook eens proberen, de rozen zijn gewoon geweldig! Fijn weekend en groetjesss

    BeantwoordenVerwijderen
  3. WOW dat heb je mooi gemaakt zeg. prachtig

    groetjes joke

    (ps. de brief is verzonden naar de post)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor het plaatsen van je reacties!Ik lees ze altijd met veel plezier!