zaterdag 28 juli 2012

Aan de slag met mijn 'kringloopschatten'



Tja ik wilde eigenlijk een krukhoesje gaan haken voor bovenop een stuk boomstam wat hier achter in de tuin onder onze overkapping staat,maar toen ik de mand waar een roos in staat die  hier weer op stond optilden en zag dat de bovenkant van de stam erg nat en zwart was zag ik daar toch maar vanaf....aangezien ze bij de Action ook al geen zwenkwieltjes meer voorradig hadden maar iets anders bedenken,want het hoesje is al zo goed als af.

Dus voordat ik de supermarkt in ging eerst even langs de kringloop of ze daar dan een krukje hadden en jawel....een melkkrukje waar ik slechts 1,50 voor hoefde te betalen,mooi onbehandeld dus dat schilderen is dan ook zo gepiept!

Vervolgens nog een boek over haken met hele aparte steken erin,2 oude weckpotten en n parelsnoer en 4 gehaakte kleedjes op de kop getikt,alles bij elkaar incl. krukje voor 5,-!Ja en het borrelt al zijn best in mijn bovenkamertje wat ik hier weer mee ga maken.........wordt vervolgd!



3 opmerkingen:

  1. Mooie spulletjes en voor geen geld toch!! super

    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een heerlijke kringloopschatten en dan nog zo'n krukje voor maar 1,50, wat ben je dan blij he? Heb je geen VW busje meer nodig, haha!!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor het plaatsen van je reacties!Ik lees ze altijd met veel plezier!