zaterdag 28 juli 2012

Geef je foto een brocante-look!



Zo leuk en alles slechts in 1 muisklik,dus die wilde ik graag even met jullie delen....
Je gaat naar deze Japanse site (klik even r-boven op english)

Kijk welke afbeelding/foto je een brocante-look wil geven
(ik koos voor onderstaande afbeelding)

Klik op bladeren en haal je gekozen afbeelding op van je pc(je ziet hem niet verschijnen!)
vervolgens klik je op Generate en hij komt er in antieklook te staan.


Vervolgens klik je op Download en dan komt er onder download to pc
(pastte niet meer op de printscreen vandaar dat je dat hier niet ziet)
Download now te staan


Leuk toch?!?!Ik heb in de trapopgang allemaal lijstjes met zwart/wit foto's hangen,ook oude,dus erg leuk om op deze manier een foto van deze tijd er zo tussen te hangen,maar let wel op het bestand is kleiner als het orgineel na het downloaden dus mocht je dit af willen laten afdrukken op foto denk er dan wel aan dat je dat niet op een te groot formaat laat doen!


Zo wil ik graag deze foto van mij en mijn man samen daar tussen hangen(in zwart/wit),
aangezien wij zelden samen op de foto staan en hij zelden 'normaal 'doet voor op een foto,ha,ha...
Maar hier kon hij niet anders aangezien dit op de bruiloft van onze vrienden was
en dat wordt nu geen zwart/wit maar deze denk ik zo....

Ze lijken ineens wel 100 jaar oud!
Heeft toch wel iets............

Dit heb ik weer gezien op Cosy Life!
Een geweldig mooi blog!


5 opmerkingen:

  1. Leuk!! Heb het ook even geprobeerd. Komt er leuk uit tezien. Ook ik heb oude lijstjes met zwart/wit foto's in het trapgat hangen. Maar dat is zwart/wit zonder "old" look. De site komt bij mijn favorieten.

    Goed Weekend.

    Agnes.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja dat heb ik dus ook,een paar echt oude van vroeger van onze ouders en daarom de rest even omgezet in zwart/wit voor ik ze af liet drukken als ze erbij kwamen,maar dit is nog leuker....

      Verwijderen
  2. Dat ziet er idd leuk uit, (en leuk stel zijn jullie!!)

    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg leuk om foto's zo'n brocante look te geven!!
    Hm, ja ik ken dat probleem van mannen die niet met je op de foto willen...die sowieso niet op de foto willen en de camera zelfs uit je handen trekken :S
    Wat doe je er aan hè?!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Echt een mooie foto van jullie !!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor het plaatsen van je reacties!Ik lees ze altijd met veel plezier!