donderdag 12 juli 2012

Sprookjesachtig mooi....


Vandaag waren we dan toch onderhand wel eens die regen hier in het Zuiden des lands zat en gingen we ondanks de niet zo geweldige voorspellingen richting Haarzuilens(Utrecht)om naar kasteel De Haar te gaan waar  t/m 15 Juli Fleurig Huis & Tuin 2012  is.Nou daar hebben we absoluut geen spijt van gehad!
Wat een prachtig kasteel is dat zeg!GE-WEL-DIG!!!Vanaf elk standpunt weer een totaal ander zicht op dit prachtige kasteel.Heerlijk wat een mooie 'plaatjes'kun je hier 'schieten'.Dat heb ik dan ook zeker gedaan.
Bovendien waren er vele leuke stands met verleidelijk veel mooie spullen,'t verbaast me dan ook eigenlijk dat ik alleen maar met wat heerlijke delicatessen van De Portugees weer huiswaarts ging...maar goed,je moet het natuurlijk ook wel allemaal een plaatsje kunnen geven,wat natuurlijk met die delicatessen wel zal kunnen en dan ook vanavond onder het genot van een glaasje wijn gaat gebeuren,ha,ha...




Er zit ook een prachtige rozentuin naast het kasteel.
Hele mooie spullen allemaal,maar het viel me wel op dat er ook veel dezelfde stands waren als de fair waar ik destijds met mijn zus ben geweest...

Tja voor met de scooter te gaan was het te ver en het weer te onbetrouwbaar,


maar met de auto waren we er ook zo!

Wat hebben we genoten!maar dat is wel te zien aan die blije gezichten,ha,ha,ha...Maar wat wil je als je weer eens een keer 'weg'mag na 5 dagen met regen in je vakantie!!!;-)

Bye bye..........




3 opmerkingen:

  1. Ik hoopte al dat jullie vandaag gegaan waren want na een regenachtige start, hier in de buurt van Haarzuilens, was het best lekker weer met veel zon.Aan de foto's en blije gezichten is het zeker te zien dat jullie een leuke dag hadden!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja en gisteren bleek het inderdaad NOG mooier geweest te zijn,hoewel wij hier vanaf 14:00 alleen maar regen hadden,en rond 18:00 leek het wel winter zo donker buiten door de bewolking!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie foto's! Jammer dat het zo ver van mijn deur is want mijn ventje en ik doen ook graag zo'n uitstapjes. Ik ben blij dat jullie er zo van genoten hebben!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor het plaatsen van je reacties!Ik lees ze altijd met veel plezier!