vrijdag 6 juli 2012

Today.....



Vandaag onze 4de vakantiedag alweer!We zijn samen wezen scooteren in de omgeving,heerlijke aardbeien meegenomen,vers van de boer,dat wordt smullen!Kijk maar eens op de achtergrond wat een prachtige zomerkoningkjes...
Natuurlijk  ook even langs een hele grote stoffen en wol winkel  en daar wat ingeslagen,want dat kan ik dan ook weer niet laten en daar vanavond mee aan de gang gegaan!!!

En ja onze 'Vincent'(van Gogh) moest ook bekeken worden,want ook daar kwamen we voorbij,dus ondanks mijn hoogtevrees toch de hoge steigers opgeklommen om van bovenaf een foto te kunnen maken.Had het wel in de krant gezien enige tijd geleden.Knap gemaakt hoor!Staan heel wat plantjes die dorstig zijn met dit weer en water moeten hebben....
                                          
s'Avonds lekker met t hele gezinnetje de Griek gaan vervelen en met een volle buik thuis aan de slag met de stof,e.d die ik had gekocht en dat is me toch gaaf geworden,maar dat komt as soon as possible!

1 opmerking:

  1. Leuk verhaal, heerlijke vakantie zo.
    Prachtige foto's ook. De van Gogh is super!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor het plaatsen van je reacties!Ik lees ze altijd met veel plezier!