donderdag 2 augustus 2012

Day 1; Self-portrait

                                   Photography Challenge Day One:Self-Portrait!!!

Ik en een zelfportrait?!?!?Ik sta wat dat betreft liever ACHTER de camera,maar ja ook voor je nageslacht moet je er wel eens VOOR verschijnen,al is dat niet mijn sterkste kant!
Dus bij deze een zelfportrait van mij in een dagelijks terugkerend ritueel...".ALS JE HAAR MAAR GOED ZIT....dan is verder alles oke"!

Nou met dat haar kwam het niet helemaal goed vandaag....maar met mijn 1ste Photo Challenge Day wel al zeg ik het zelf!
Mede dankzij de medewerking van mijn camera-statief en de zelfontspanner op mijn toestel!

                                                  Zo deze zit er alvast op!  ;-)

1 opmerking:

Bedankt voor het plaatsen van je reacties!Ik lees ze altijd met veel plezier!