zondag 12 augustus 2012

Day 11;Something blue

Photo Challenge Day Eleven;Something blue

When the sky was blue I was gonna marry you....



Mijn trouwjurkje in een kleur waar ik nog steeds verliefd op ben....
en het leuke is dat 3 jaar geleden mijn nichtje vroeg
of ze hem mocht dragen naar een Gala-feest!
Wat vond ik dat 'n eer,aangezien mijn eigen dochter te tenger is voor
in deze jurk en daarbij is het nog maar de vraag
of ze dat uberhaupt wel zou willen.....
bovenstaande afbeelding hoort wel niet bij deze challenge,
maar vond ik wel leuk er bij te plaatsen!



3 opmerkingen:

  1. wauw, door de mood/storyboads worden ze nóg veel mooier!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. die jurk verdient 1 woord: WAUW!!!
    dat is er echt eentje om jaloers op te zijn, prachtig gewoon!

    Grtjs

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor het plaatsen van je reacties!Ik lees ze altijd met veel plezier!