zondag 5 augustus 2012

Heeeel veel mooie haaksteken te downloaden!


Deze mooie haaksteken kwam ik tegen tijdens het surfen op internet.Maar liefst 262 verschillende haakpatronen en je kan dit boekje hier gratis downloaden na even een account aangemaakt te hebben(Ik heb mijn FB inlog daarvoor gebruikt,even daarop klikken en meer niet)

Hieronder heb ik aangegeven met een pijl waar je daarna op moet klikken voor het te downloaden.


                                                              SUCCES!

15 opmerkingen:

  1. Bedankt, ik heb al veel boeken en patronen, maar ik krijg er nooit genoeg van!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super bedankt, ik heb het gelijk even opgehaald,

    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dank je wel voor deze mooie patronen.

    Groet, Agnes.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb me gelijk aangemeld. Bedankt voor de tip.

    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Meteen gedownload ! Mooie patronen, ga een sprei maken met een ervan.
    Thks!

    Groetjes,
    Jacq

    BeantwoordenVerwijderen
  6. super zeg! ik heb 'm 'geprint' en dan wordt dat als pdf opgeslagen. vervolgens gemaild naar mezelf en deze mail geopend op mijn ipad. daarna kon ik 'm openen in ibooks. Super! nu heb ik altijd 262 patronen binnen handbereik! goeie tip! bedankt.
    groetjes saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hartelijk bedankt voor de link Angeline!
    Ik ben pas een paar maanden aan het haken, dus nieuwe patroontjes zijn altijd welkom ;-)

    Groetjes,
    Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Weet niet hoe ik de prachtige steken moet downloaden krijg het niet voormekaar

    BeantwoordenVerwijderen
  9. mij lukt het ook niet heb het geprobeerd maar het lukt niet

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Heb even gekeken en ik zie dat dit bericht wat inmiddels alweer 2 jaar oud is veranderd...destijds ging het nog wel....I'm so sorry ladies! ;-)

      lieve groetjes
      Angeline

      Verwijderen

Bedankt voor het plaatsen van je reacties!Ik lees ze altijd met veel plezier!