maandag 13 augustus 2012

Iemand een idee of tip?!?!?


Van mijn zus kreeg ik vorige week deze 2 prachtige bolletjes  gerecyclede zijden uit Nepal
die ze had gekocht op de Floriade om er voor ons samen iets leuks van te haken....

Maar wat?!?!?!De bolletjes wegen 32 gram.Dus als er iemand een idee/patroontje heeft om iets leuks te maken van een bolletje van 32 gram(wat ongelijkmatige draad)dan hoor ik dat graag!!!!
Ik zou het zelf n.l niet zo gauw weten,maar vind ze wel heel erg mooi!
Moet toch iets op te bedenken zijn......

7 opmerkingen:

  1. owww wat een mega schattige wolletjes.....ben al aan het speuren gegaan maar kan nog even niets vinden....nu ben ik ook nog niet zoooo wegwijs ermee maar als ik wat vind laat ik het je weten
    lieve groet jenneke
    http://creaties-jenneke.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik zou s "crocheted necklace" googlen (of via crochetpattern central). En kijk ook s bij de afbeeldingen. Kun je voor jou en je zus een ketting maken. ??
    Of een bracelet/armband ?
    Anders iets met een hart(je)...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Of een leuke bloem om iets op te pimpen ?

    Liefs
    Marjo

    BeantwoordenVerwijderen
  4. armbandjes, haar versiering, boekenlegger? sleutelhanger! oh dat is lastig zeg iets bedenken! maar wel erg mooi die bolletjes zijde een vriendschaps dingetje als een geluks popentjes of beestjes! heb geen idee maar het wordt vast erg leuk en mooi

    veel plezier met het bedenken en maken er van

    groetjes leon10

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik denk dat ik er een moooie ketting van zou maken. De kleurtjes zijn zo mooi, het garen is bijna een sieraad op zich ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oei goeie vraag, begrijp dat ze deze heeft meegenomen. Prachtig garen. Het zou inderdaad zoals hierboven vermeld mooi gebruikt kunnen worden voor een sieraad. Al zou ik het zelf niet zo snel dragen. Misschien pinterst even afstruinen :P Josine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Angeline,
    Ik zou er, denk ik, een broomstick scarf van maken met hele losse steken.
    Dat lijkt mij prachtig. zie: http://www.youtube.com/watch?v=QzzlVMwewnY&feature=related
    Misschien zou ik er ook wel een 'geknoopte tas' (soort macramé tas) van maken met een mooie bijpassende voering.
    We horen vast nog wel wat je er uiteindelijk mee gemaakt hebt. Ik ben benieuwd.
    Groetjes,
    erika

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor het plaatsen van je reacties!Ik lees ze altijd met veel plezier!