zondag 23 september 2012

Alice in Wonderland film en scrap..'t blijft leuk ook al ben je geen kind meer!;-)



Vanavond kwam die op tv en ik had hem nog niet gezien...deze Alice in Wonderland versie van Disney.
Ik heb genoten van deze film en wel van de prachtige en grappige manier waarop die gemaakt is...
Heeeeel apart.

Zo heb ik ooit eens een scrap gemaakt met een Alice in Wonderland scrapkit en de kleine "Alice"in de theekopjes dat ben ik zelf  op 4 jarige leeftijd!(heb hem even van mijn website met fotobewerkingen e.d afgehaald   www.madebyme4u.tk );



Nu zie ik dan ook pas dat de kat genaamd Kolder en de hoed ook echt uit deze Disney film komen...grappig!



          Ach en dromen?!?!?Die hebben we allemaal wel eens toch?!?!;-)






Zo had Jenneke van creaties & stuff by Jenneke wel een hele creatieve krans hierover gezien op Pinterest!



3 opmerkingen:

  1. owww meis heb je fe film gezien, wat is ie leuk he!!! gister avond hebben wij niet gekeken ik lag zelf al HEEL vroeg erop niet fit. maar we zijn toen met onze meiskes naar de film geweest en hebben enorm genoten!! mooie scrap van je meis, alice in wonderland, daar heb ik er heel wat van gemaakt ook ☺. en die krans zwijmel wat is ie toch mooi zeg, en wat lief je link hihi

    fijne dag en lieve groet jenneke
    http://creaties-jenneke.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oh wat leuk allemaal alices dingen mooi schrap ook leuk dat fototje vanjezelf als kind in de theekopjes grappig die white rabit krans
    groetjes leon10

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk die zelfgemaakte scrab ,die theekopjes enig en dan dat schattige fotootje van jouw heb zelf de film nog nooit gezien Gr. Marloeskreatief

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor het plaatsen van je reacties!Ik lees ze altijd met veel plezier!