vrijdag 14 september 2012

Zo blij met mijn 'nieuwe'kast....


Gisterochtend de kast afgeschilderd en gelukkig dekt de kleur in 1x....dus vandaag kan hij de woonkamer weer in en mag alles er weer terug in.Aangezien ik nog 3/4 ltr. verf over heb,ga ik ook het grenen kastje in de keuken onderhanden nemen de komende dagen,dus we gaan nog even door....en Tilda?!?!?...ja ze zal nog even geduld moeten hebben,al heeft ze tussendoor een kwart been en een kanten randje van d'r jurk gekregen;-)

                                      groetjes en een heel fijn weekend allemaal!

7 opmerkingen:

  1. wat een plaatje!!!!! en die smilie whaaaa leuk!!!...succes met je vervolg verf sessie meis
    lieve groet jenneke

    http://creaties-jenneke.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ziet er heel knap uit!!! nu heb je ook weer een vrolijke muur erbij se... en ben zeker dat je zelf elke keer weer moet lachen als je het ziet :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is mooi geworden zeg!! Zou ik ook happy van worden! Grtzz..Maddy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw heel mooi geworden,gewoon een nieuwe kast!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. OOOOwwww, wat een plaatje.
    Jij tovert volgens mij alles wat je in je handen krijgt om in iets moois.....

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hij is echt heel mooi geworden, en leuk dat je over hebt voor nog een kastje.
    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor het plaatsen van je reacties!Ik lees ze altijd met veel plezier!