vrijdag 19 oktober 2012

Photo Challenge on Friday "Deur"

De Photo Challenge van Dinah deze week was een deur te fotograferen,tja en we hadden hier vandaag in het Zuiden des lands stralend weer!Maar liefst 23 graden en zonnig!Maar ik had het vandaag druk,druk,druk en ja mijn eigen voordeur vind ik niet zo heel bijzonder maar de voordeuren in het mooie plaatsje Deventer des te meer....dus zocht ik snel even voordat ik WEER te laat was om te linken net als vorige week een foto uit de reeks die ik vorig jaar Augustus daar heb gemaakt tijdens een bezoekje aan deze prachtige plaats in onze vakantie!
Samen met mijn man had ik bij de VVV een wandelroute gehaald genaamd "gevelstenen en snijramen",nou ik kan het iedereen aanraden zooooo mooi...
Ik ga dan ook nog zeker eens een keertje terug en dan kan mooi mijn Nikon mee,want die had ik toen nog net niet in mijn bezit!;-)

p.s; Nu we het toch over foto's hebben!Vandaag kreeg ik een hele mooie foto toegestuurd van Conny van haar Tilda engel die zij naar aanleiding van mijn patroontje heeft gehaakt,dus vergeet haar niet te bewonderen bij mijn blogbericht "Crochet Tilda creations from all over the world"

5 opmerkingen:

  1. Dat ziet er geweldig uit, in de zuid Europeese landen is ook zoveel moois te zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een pracht exemplaren zijn dat zeg....nu op naar de tilda link
    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jeetje, dat raam boven die deur heel bijzonder, dat heb ik nog nooit gezien. Ben toch wel eens in Deventer geweest maar dat is me nog niet opgevallen. Die oude steden hebben toch al van die prachtige deuren. Mooi hoor..

    Fijn weekend, dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lijkt onze voordeur wel!!(past er wel tussen..pronk, pronk)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heb al aardig wat deurfoto's voorbij zien komen maar deze zijn wel heeeeel mooi :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor het plaatsen van je reacties!Ik lees ze altijd met veel plezier!