dinsdag 30 oktober 2012

Zo knap gemaakt,gefotografeerd,e.d!



Ik vergaap me al vaker aan de muisjes op het blog van deze dame uit Oregon....zo zou ik ook wel een stel muizen in huis willen hebben,ha,ha.

Dus dacht ik er maar eens even via mijn eigen blog wat anderen op te attenderen,want het is zeker de moeite waard om eens een kijkje te nemen in MOUSESHOUSES !Ongelooflijk wat een gepriegel en al die ieniemienie kleine details overal die ze ook nog eens zelf maakt,tenslotte fotografeert ze het op een geweldige manier nog eens en uiteindelijk heeft ze er een boekje van uitgegeven,ja hoe kan het ook anders want deze muisjes zijn gewoon een genot en een groot sprookje om naar te kijken zo mooi!;-)







Ik heb overigens weer 2  foto's van Tilda's die klaar zijn toe gemaild gekregen!Van Marjorie en van Aurore
ze staan weer bij de rest van de Tilda club en ook deze zijn weer het bewonderen waard!

11 opmerkingen:

  1. wat leuk zeg ga er zeker even een kijkje nemen ziet er erg mooi uit doet me een beetje denken aan het prente boek wat nu zo hip is het muizenhuis ziet er heel gezellig en lief uit bedank voor de tip groetjes leon10

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ken t ook al en I JUST LOVE IT !! Als nou zulke muisjes bij me rond hadden gelopen.... maar helaas..... Echt mooi he ?! Ik vind t ook net een prentenboek ja ! Echt genieten !!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zulke muisjes wil ik ook wel hebben. We hebben wel 2 cavia's en die willen geen kleren aan en hoelahoepen lukt ook al niet. Zijn wel 2 mannen wie weet komt dat daar door.
    Groetjes Marguerite

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind die muizen super en ben al een hele poos trouw volger van hun blog, super gaaf zijn ze,

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zulke muisjes wil ik idd ook wel hebben in huis haha. Ga even snuffelen op dat blog....En de nwe Tilda's zijn weer prachtig gemaakt, leuk om te zien hoe ze de wereld overgaat.

    xxxxx van Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ahhh dat wil je zelf toch ook van die muizen!
    Is gewoon zo mooi gedaan .... ben er altijd stil van (dus geen "piep zei de muis in het voorhuis" hihihhi)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. owwww die zijn 2 cute gewoon ♥ en weer mooie tilda's je hebt wat los gemaakt hoor

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat lieffff die muisjes, echt mooi gedaan!! Met twee katten zal ik ze maar niet in huis halen..hihihi. Ik ben persoonlijk niet zo'n enorme fan van Tilda, maar wel tof dat je er zulke leuke reacties op krijgt en ik vind ze knap gemaakt!! Grtzz..Maddy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een leuke site geef je door!!
    ik ben gelijk volger geworden.. ben dol op muizen!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een enige site! Dank voor het delen! Toevallig kwam ik laatst deze tegen: http://hetmuizenhuis.blogspot.com. Van de Nederlandse Karina Schaapman. Ze heeft al 2 boeken uit met haar muizen. Hoezo kinderboeken? Die wil ik gewoon lekker zelf, haha.
    Groetjes, Floortje

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor het plaatsen van je reacties!Ik lees ze altijd met veel plezier!