vrijdag 30 november 2012

HOOKED on YOU,and some more crochet funnies!


Zat op Pinterest te kijken en kwam een gehaakt pistool tegen en vervolgens kreeg ik dit idee.....
Ik had al eens eerder met dezelfde foto van ons samen deze gemaakt,maar vind deze ook ERG leuk!
Ga hem gelijk even als ons nieuwe bureaublad instellen,eens kijken wat hij zal zeggen vanmiddag;-)

gemaakt met de onderstaande afbeeldingen en foto...

Maar ik kwam de laatste tijd nog meer crochet fun tegen op Pinterest;
























                                                              THE END!

10 opmerkingen:

  1. Je mannetje treft het toch maar; ook al wil je het hele huis vol met haaksels hangen.....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ha ha leuk bewerkt deze zal je man wel kunnen waarderen☺
    en je bent flink aan het speuren geweest gaaf
    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hahah er zitten hele leuke bij, ga ik even opslaan :-) Ene... wat heeft hij gezegd van het bureaublad? :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. whoehahaha ik vind ze hilarisch...en hier en daar herkenbaar!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor het plaatsen van je reacties!Ik lees ze altijd met veel plezier!