donderdag 7 maart 2013

Hertje van Marloes!






"Deer from Marloes!"


Isn't she lovely...
Isn't she what love is all...

Loop ik helemaal blij in mezelf te zingen bij het zien van dit schattige hertje van vilt gemaakt door 


I walked and sang this song at the sight of this cute deer felted by Marloes from 







en ze staat zo mooi op de plank in onze woonkamer!

and she is as beautiful on the shelf in our living room!


Maar ze kwam niet alleen!Te samen met een lief kaartje,een notitieblokje in de vorm van een bloemetje,Chinese thee(ja...niet alleen Marloes is een thee liefhebber,ik ben ook een echte 'theeleut')en twee schattige voetjes in de vorm van een soort van paperclip!

But she didn't came alone,but together with a nice card,Chinese tea(I'm also a great tea lover as Marloes also is),a sweet little flower notebook and two little feets a sort of clip!


Hierop kan ik alleen maar heel hard zeggen....

So to this all I can just say....




Wat een fantastische 'deal' hadden wij gemaakt saampjes!:-)

We made a 'great'deal just the two of us!;-)



       Marloes is vandaag weer aan het vilten geweest zag ik wel,jaaaaa ze kan er wat van hoor!Zo mooi,KIJK HIER zelf maar eens....

Today she felted again something beautiful..LOOK

18 opmerkingen:

  1. Leuk, leuk, leuk!!! Je bent er echt helemaal happy mee hè! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is nog is goeie reclame ...hi. Hi ...lieve gr marloeskreatief

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ♥♥ het is ook werkelijk weer een schat van een hertje wat marloes heeft gemaakt
    en nog meer leuke spullen, geniet maar lekker

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat is nog eens leuke post. En het hertje is echt helemaal geweldig

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een lieverdje zeg! Leuke post heb je gekregen, genieten!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo die is echt geweldig mooi.
    groetjes jo ke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dit is té poepie.....Wat ben je toch een bofbibs !!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ja, Marloes maakt de mooiste dingen van vilt. Dit hertje is ENIG!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. She is lovely ♥ Wat heeft Marloes dat knap gedaan zeg, en wat ben jij lekker verwonnen. Geniet er maar lekker van.
    Leuke foto`s!
    Lieve groet Hester

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een leukerdje is dat hertje! en wat een leuke post.
    groetjes van Jettie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hé dankjewel om me te volgen! Ik ga je ook volgen want ik ben hier eens aan het rondscrollen geweest en je hebt een superleuke blog! Dus daar wil ik wel meer van zien ^^Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor het plaatsen van je reacties!Ik lees ze altijd met veel plezier!