vrijdag 4 oktober 2013

Dierendag...feest voor Abbey en......?!?!? :-)



Vandaag is het dierendag....feest dus!Maar eigenlijk hoort het gewoon elke dag dierendag te zijn voor alle beestjes,gewoon omdat ze daar het recht toe hebben ;-)

Ja en wie zou Abbey nou willen feliciteren met de gewonnen verrassings give away?
Het was gewoon een gok voor iedereen hoeveel eikeltjes ze nu precies verzameld had en we waren daarom ook zeeeer benieuwd wie het zou raden!

                                                             Ze had er...



                                                         ......verzameld!

                                                        Tel maar eens mee :



Tja en in ene waren er zelfs twee personen die het goed hadden,terwijl ik samen met Abbey aan het brainstormen was wat we zouden verzinnen voor de give away.....

Maar daar kwamen we wel uit samen...alhoewel?!?!Abbey was ineens spoorloos...



            en wilde in de letterlijke zin van het woord GIVE AWAY niets meer weten!
Ze had er een vele betere bestemming voor wist ze me te melden...(en wel voor zichzelf!)


De dagen werden tenslotte steeds frisser zei ze!


en ze kon er heerlijk op 'chillen'zo met die kussens erbij....


Of wat dacht je van gewoon een lekker dutje doen?!?!
Ja ja ik had heel wat overredingskracht nodig om haar ervan te overtuigen dat een 'echte'eekhoorn dit toch allemaal niet nodig zou hebben.




Gelukkig kon ik met een heerlijk taartje veel goed maken! ;-)



Beiden dames die het juiste aantal hadden geraden krijgen een vrolijk gehaakt kleedje naar het patroon uit de Mollie Makes "Haken" van mij met daarbij een leuke hanger met hert erop.

Samen met Abbey maakte ik ook voor elk van hen een leuke toepasselijke kaart voor erbij...


Ja en wie zijn nu onderhand toch die dames?!?!?
Nou dat zijn  Cynthia en Wil !!
Dus dames als jullie even jullie adresgegevens naar mij toe zouden willen mailen dan komt het helemaal goed!

Mocht er nu iemand onverhoopt verliefd geworden zijn op mijn Abbey dan kunnen jullie HIER het patroontje van haar kopen en haar ook maken.

In love with Abbey my squirrel?!?!?You can buy her pattern over HERE

Persoonlijk vind ik haar nog de leukste gehaakte eekhoorn die ik tot op heden heb gezien!
Zij is ontworpen en bedacht door Sonja van der Wijk van Son's Popke

Sonja is illustrator en designer van patronen en haar gehaakte dieren zijn allemaal met wol gehaakt waardoor ze een heel natuurlijke uitstraling hebben.Ik heb Abbey gehaakt met de Drops Nepal kleurnummer 2920.

bovenstaande afbeelding is van Son's Popke


28 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd dames!!!!!!!
    En wat een geweldig blogje van Abbey om de winnaars zo bekend te maken!
    Ze is me toch een partij fotogeniek hihihihi GEWELDIG!!!!!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oei, ik zat er ééntje naast. Maar toch proficiat aan de winnaars!

    Groetjes,
    Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super post met Lovely Abbey en... Van Harte Gefeliciteerd dames!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat hebben jullie dat toch weer mooi verzorgd Abbey is wel erg ijverig geweest met eikeltjes zoeken. Gefeliciteerd dames!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd dames, wat heb je hem leuk erop gezet!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Van harte gefeliciteerd aan de twee gelukkige dames,
    maar jij ook bedankt voor deze toch wel leuke give-away!
    Nog een fijn weekend, liefs Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ha ha eerst maar de dames feliciteren ( ik zat er VET naast )
    ik moet zo lachen op de foto dat abbey het als jurkje draagt GEWELDIG
    dank je wel voor deze leuke kans
    liefs jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heerlijk om te zien en te lezen!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Geweldig! Ik heb weer genoten van je verhaaltje!
    Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Van harte gefeliciteerd voor de winnaars! Geweldige kleedjes zijn het, ik kan mij helemaal voorstellen dat Abbey daar geen afstand van wilde doen! :-) Ik heb hier het boek naast mij staan en ga er zeker mee aan de slag.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een geweldige give away SUPER Gefelicteerd dames. Fijn weekend groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Feliess dames en wat heb je dit toch leuk in elkaar gezet zeg, zwijmel ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat is dit toch een leuke eekhoorn, zijn van die mooie sierlijke beestjes altijd! Gefeliciteerd voor de dames!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik ben het helemaal met je eens, dat ze de leukste gehaakte eekhoorn is die er is!!! Ik was laatst ook op zoek geweest naar een patroon, kwam toen ook bij deze uit. De kleedjes zijn trouwens ook leuk geworden! Heb ze her en der al in verschillende kleurstellingen voorbij zien komen, echt leuk!

    Ik wens je alvast een heel fijn weekend!

    Groetjes, Vera

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Super wat leuk allemaal. Mail is onderweg... ennuh... alvast bedankt voor de super leuke dingetjes... En natuurlijk de andere winnares ook gefeliciteerd !!

    Liefs Cynthia

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Gefeliciteerd dames met de leuke prijs.

    Wat een geweldige foto reportage heb je er van gemaakt Angeline.
    Gelukkig is Abbey ook weer tevreden gesteld met een taartje ;-)

    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik wordt helemaal vrolijk van je berichtje ook al heb ik het lieve eekhoorntje niet gewonnen. Dames,, bofkonten,, gefeliciteerd. En Angeline bedankt voor het organiseren van deze leuke give away.

    Fijne dierendag... lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ha,ha..die Dinah...Abbey was ook niet te winnen,ze blijft gewoon hier wonen ;-)...moest wel lachen dat jij steeds daarvan in de veronderstelling was,zag het ook al op je blog n.l :-)

      groetjes en een fijn weekend!

      Verwijderen
  18. ik heb wel niet meegedaan met de give-away, maar deze blogpost is geweldig leuk en grappig!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een dotje is ze toch :-) En proficiat dames (ik had deze blijkbaar gemist :-))

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Eigenlijk wel een leuk gezicht, Abbey met een jurkje aan.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Proficiat aan de 2 gelukkigen!! Waar een vrolijk gehaakt kleedje al geen dienst voor kan doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een super leuke giveaway!
    Jammer genoeg heb ik hem gemist :(.
    Gefeliciteerd dames!
    En een fijn weekend allemaal!


    X Arja

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ben er ontzettend blij mee! Ik heb je mijn gegevens al gestuurd.....joepie! Mijn weekend begint goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Van harte meiden wat een gave give-away!!!! X

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Zo, dan zat ik er toch nog wel een eindje naast! :) Jammer, maar van harte gefeliciteerd dames!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat heb je dit weer super leuk gedaan, mooi verhaal met prachtige, lieve, schattige foto's van Abbey. Top!

    Fijn weekend!

    Groetjes Carla

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor het plaatsen van je reacties!Ik lees ze altijd met veel plezier!