zaterdag 2 november 2013

De nieuwe Filati Home is er weer!



Goh was ik dit supermooie haak en brei magazine zomaar vergeten toen ik het laatst over de Simply Crochet had! Nou eigenlijk staan ze beiden bij mij op nummer 1 deze twee magazines...
Ik was dan ook helemaal in mijn sas toen ik gisteren na de Action te hebben bezocht even bij de naastgelegen boekhandel binnen liep :-)



Tja en bij de Action zag ik leuke houten harten met Engelse tekst en met name die Engelse teksten en uiteraard de hartjes vind ik erg leuk,dus nam ik er 3 mee...waarvan 1 voor in de krans waar Amineka haar tukkie in doet op onze slaapkamer!



Van Patricia van De Creatieve Uil  kreeg ik van de week nog leuke post met daarbij een hele mooie kaart met koolmeesje voorop en binnenin zat ook nog een 'engelhanger' geplakt met daarbij de mededeling "Je bent een engel"(nou niet altijd hoor Patricia!,ha,ha...)Ohhh wat is het toch gezellig op mijn zoldertje met al die mooie kaarten in het hart!



10 opmerkingen:

  1. Oh, die krans, te schattig gewoon. Superrrrrrrrrrrrrr

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke krans! En nee, jij hoeft inderdaad niet jaloers te zijn op m'n Pipowagen met zo'n mooie hobbykamer!! Fijne zondag!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi en je kaartenhart is ook prachtig gevuld, leuk
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie harten. Bij ons heb ik ze niet in de winkel gezien. Misschien overheen gekeken.
    Wat een schattige krans met een slapende Amineko. Leuk sfeerplekje in jouw slaapkamer.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik zag daarstraks in de supermarkt net iets te laat het boek, te laat om nog snel te kijken, dus één dezer zeker terug gaan ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Die Filati Home zag ik inderdaad ook in de supermarkt en oh.... wat een mooie dingen staan daar in zeg!
    Maar ja, ik ben niet van het breien en haken dus maar niet gekocht.
    Prachtige dingen weer gemaakt hoor!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een toepasselijke tekst bij Amineka!!
    Je zolder ziet er heel knus uit, een lekker plekje om in te vertoeven!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik heb de Filati ook! En ook al wol voor de beenwarmers :-) Hopelijk nog voor deze winter hihihi :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor het plaatsen van je reacties!Ik lees ze altijd met veel plezier!