zaterdag 2 november 2013

Kransen gemaakt en deurmat ge-recycled ;-)




Van een moeder van een van onze vrienden kreeg ik een zak 'mini-appeltjes'...je weet wel van die kleintjes die ze ook in bloemstukken verwerken,behoorlijk hard zijn en lang goed blijven(zeker buiten).Zij hebben n.l een appel kwekerij en nu plukte ze voor mij een zak 'mini-appeltjes'(vorig jaar ook al overigens).

Tja en daar zat ik de gehele week al naar uit te kijken om mee aan de slag te kunnen,maar helaas hadden ze afgelopen Dinsdag op mijn vrije dag geen strokransen meer bij de Action,dus gisteren na mijn werk even gekeken bij de Action in die gemeente van de andere vestiging waar ik ook werk en jawel!


Ik leefde me heerlijk uit met de andere 2 houten harten,mijn lijmpistool en ander decoratie stuff...eentje voor mezelf voor op de schuurdeur(hangt heerlijk droog zo onder de overkapping) en een voor mijn jarige schoonzus voor vanavond op haar verjaardagsfeestje te geven.


Ja en aangezien ik nu dan toch bezig was,maar gelijk de 'rest'onder de overkapping ook maar weer wat op gekaleflaterd...het tafeltje van de vlonder achter de schuur gehaald en onder de overkapping gezet en het grote budha hoofd alvast weer droog gezet...vind hem te mooi om het risico te lopen dat hij stuk vriest in de winter.



                       Hij staat voor het komende seizoen weer 'hoog en droog'!

Zien jullie overigens dat stuk gietijzer op het tafeltje staan?Dat was een deurmat die voor onze voordeur lag maar midden door is gebroken op den duur,manlief had hem achter bij de kliko staan om een keer mee te geven als ze het oud ijzer op komen halen denk ik,of om in de kliko te dumpen.

Ik dacht 'no way'!Heb hem tegen de wand op het tafeltje gezet...de andere helft staat weer elders op een stuk boomstam tegen een muur aan en ik weet niet wat jullie ervan vinden maar ik vind het erg leuk staan eerlijk gezegd!Zo heb ik toch nog plezier van mijn kapotte deurmat!


33 opmerkingen:

  1. owww jaaaaaa.. die mag niet weggegooid worden hoor, die mooie versiering!!!
    leuke kransen heb je gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Yeah that's the way to do it, zou toch zonde zijn dat zo'n kapotte 'deur mat' bij oud ijzer beland. Ziet er prachtig uit zo, wow je bent echt van de decoratie afdeling! En mooie kransen ook...
    En leuk dat engeltje van je vorige blogpost, ja echt wat voor een bengeltje :p. Knuff!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi zo een kapotte deurmat ;)
    Echt zonde om weg te doen!!!!!

    Prachtige kransen meis!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie herfstkransen! En die kapotte deurmat vind ik super mooi met al die krullen en bloemen. Laten staan zou ik zeggen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ow, mooie kransen zeg !!! En die deurmat doet het heel goed daar!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk die kransen. Heerlijk dat je met maar een paar dingen zoveel leuks kunt maken.
    Groot gelijk dat je de deurmat nog weer gebruikt zo. Ik vind het erg leuk staan.

    Groetjes Frederika

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel lief gemaakt. Waarschijnlijk een heel tevreden en verraste schoonzus.

    Eén klein detail: in het hart staat een fout:
    het moet niet "home" zijn, maar "dachshund".
    Kan je er een kruis doorzetten en het verbeteren?

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ja, supermooi, die ex-deurmat, echt een eye-catcher! :) Leuk hoekje zo, zeg.... Fijne zondag!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat is een warm welkom zo bij jullie onder die overkapping. Wat een mooie krans heb je gemaakt. Dat stuk deurrooster past er precies bij.

    Groeten van Juffrouw Mier

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige kransen! Gelukkig heb je de deurmat kunnen redden... :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. ja zulke deurmatten zijn zonde om weg te doen .....ik heb er ook ene ♥ en je kransen zijn gaaaaaaaaf ♥♥♥

    liefs jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat zijn je kransen mooi zeg! Leuke hoekjes zo in de tuin! Tja en die deurmat is een kwestie van Venus en mars , voor de mannen afval, voor de vrouwen gewoon mooi...

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Het ziet er prachtig uit! Mooie kransen en prachtige "brocante-hoekjes".
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Weer helemaal Angeline, gezelligheid vol sfeer en zo'n deurmat neeeeee die gooi je niet weg!
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  15. super!!! kransen helemaal leuk, wij gaan nog bezig met een sint en piet krans

    groetjes mingle-mangle

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Jij bent ook wel een super crea-deco-tante hè! Wat heb je dat weer sfeervol neergezet en die kransen prachtig gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Zo haal je de herfst fijn om je huis. Prachtige kransen. En lekker veel sfeer.

    Nu heerlijk ervan genieten, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat heb je weer prachtige dingen gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat heb je het weer gezellig gemaakt. Die appeltjes vind ik ook zo leuk dat ik z'n boom graag in mijn voortuin wil hebben, ze komen van de Malus. Geeft gelijk veel sfeer die appeltjes.
    Tja weg gooien van z'n leuk stukje ijzer zou ik ook niet doen het staat toch heel erg leuk lijkt zelf een antiek stukje hihihihi.

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat ziet het er allemaal supermooi uit!
    Mooi gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een mooie kransen heb je gemaakt. Het ziet er ook weer gezellig uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat herkenbaar! Je begint ergens aan en dan neem je gelijk andere dingen "onder handen". Leuk geworden!!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat leuk en gezellig allemaal weer, ik zit te genieten van al dat moois.
    Fijne dag, groetjes Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Prachtige kransen heb je gemaakt. Het ziet er allemaal heel sfeervol uit. Lieve groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Mooi, je kransen! Ennuh...je deurmat? Helemaal geweldig! Die heb je toch maar mooi gered van de Kliko :)

    BeantwoordenVerwijderen
  26. erg leuke en mooi deur krans leuk ook dat hartje xenos heeft nu erg leuke kerst en sneeuw hartjes liggen bij de kerst decoratie
    een fijne avond leon10

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat heb jij je terras leuk gemaakt! Als ik hier naar buiten kijk word ik depressief! Na een weekje vakantie is het net of er een heel bos bladeren in onze tuin is terecht gekomen! Morgen maar snel aan de slag en het hier ook wat gezelliger maken... je hebt me aangestoken met je prachtige foto's! En je kapotte deurmat! Die is helemaal de max!
    Geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Toen ik de titel las was ik toch wel erg benieuwd naar je deurmat. Dat heb je goed gedaan, zoiets moois redden van een gang naar de ijzerhandel. Ziet er mooi uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Leuk hoor. Vooral de kransen. En dat tafeltje buiten staat ook erg leuk. Zou inderdaad sund zijn als de boedha kapot vriest

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat een gezellige hoekjes daar buiten! En je kransen zijn prachtig gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor het plaatsen van je reacties!Ik lees ze altijd met veel plezier!