zondag 2 februari 2014

Real love...

Een Amerikaans gezin adopteren een hondje 'Theo' en tussen de jongste telg van dit gezin en de hond ontstaat wel een hele speciale band....

Theo wacht n.l tot Beau zijn middagdutje doet en zodra die in slaap is gevallen nestelt hij zich tegen Beau aan...






Dit moment is de moeder van Beau telkens gaan fotograferen en plaatst deze beelden dagelijks(ook van de rest van haar gezin met hondje Theo)op haar website "mommasgonecity" op haar FB groep en op Instagram leuk om eens een kijkje te nemen,want daar vind je nog veel meer slaapfoto's van dit schattige duo!




24 opmerkingen:

  1. Wat geweldig lief en wat een heerlijke foto's.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit is toch echt te gek! Zo schattig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige foto's Angeline! Zo lief!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. so sweet!!!! Even if I have a lovely cat, I'm born as a dog person!!!!
    xxxxxx Ale

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ooo dit is echt zo leuk! Dank voor de tip! Word er helemaal blij van! Groetjes Lisanne

    draad en praat

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijk, hier word je toch blij van!!! Dank je wel voor het delen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schitterend vertederend! Ik ga zeker eens kijken

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oww hier word je toch warm van zeg ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Aaah wat een bijzondere foto's, zó aandoenlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie foto's. Ik heb even op de website gekeken en op instagram. Wow, echt hartverwarmend! Lieve groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat lief zeg! Zelf heb ik geen honden en nog nooit een hond gehad, wel poezen...Maar dit vind ik ook erg mooi hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Angeline,

    Dank je wel voor het gezellige berichtje op mijn blog! Wat een ontzettende lieve foto's. Mijn dochters en ik zijn er zojuist even bij weggesmolten :-)

    Fijne week!

    Madelief x

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige foto's van echte vriendschap ...

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ooh dat is wel echt héél schattig!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Oh, das ist soooooo süß !!!!
    Liebe Grüße, Corina

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor het plaatsen van je reacties!Ik lees ze altijd met veel plezier!