vrijdag 21 maart 2014

Lente !!!Dus bloemensjaals in mijn shop verkrijgbaar!Spring!! Flowerscarfs in my shop!



Ik blijf ze gewoon schitterend vinden,dus haakte ik er nog een paar(voor de eventuele liefhebbers).
En wel deze lavendelpaarse bloemensjaal(donker van kleur),waar ik nog een corsage bij ga haken...

I still love these flowerscarfs,so I made so new ones to fill my shop!




Deze 'mooie rooie' bloemensjaal...al is hij in werkelijkheid ietsje minder felrood van kleur...blijft moeilijk om rood te fotograferen...
Ohhh zo leuk op een spijkerjasje!

This beautiful red one is a not so red as it seems on the photo....always difficult to shoot something red...
Looks good on a denim jacket


Ja en dan van de laatste wolletjes van deze kleur de al bekende
blauwzeegroene bloemensjaal....voor mezelf (hoogstwaarschijnlijk),want ik vind dit een hele mooie kleur en heb er ook verschillende kledingsstukken van.

Made this one for myself(probably)because I really love this color!


Wat een zalig weer was het gisteren zeg!Maar liefst 20 graden was het hier in het Zuiden des lands!
Dat was genieten met een grote G,by the way...ik ga weer wat subtiel engelstalige 'blogtekst'
toevoegen,blijf ik een beetje in mijn engeles en toch prettiger voor sommige blogvolgers als die dieptrieste vertaling van de translator r-boven op mijn blog :-)

The weather was beautiful yesterday!20 degrees over here in the South of the Netherlands!
Enjoying with a big E...I'm going to translate so of my blogtext to english again,because the translator above on the right is to bad :-)


lieve groetjes
greats

Angeline

4 opmerkingen:

  1. Heel goed van je, ook deels in het Engels te bloggen! Prachtige sjaals in hele mooie kleuren. Daar wordt een mens blij van!
    Heel fijn weekend!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jeetje, ben je daar op de achtergrond toch even goed productief bezig geweest, zeg!
    Ze zien er weer super uit! Die verkoop je vast heel snel :-)
    Fijn weekend (al wordt het weer wat minder heerlijk dan gisteren)!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Als een mens hier geen lentegevoel van krijgt, dan weet ik het ook niet meer :-) Allemaal héél mooi!!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor het plaatsen van je reacties!Ik lees ze altijd met veel plezier!