donderdag 10 april 2014

Blog in Spot 9 "A la Sascha"

Bovenstaand patroon vind je vandaag of morgen in haar shop

Vele van jullie zullen haar vast wel al kennen denk ik zo Sascha van A la Sascha!
Ik heb vorig jaar voor haar eens een patroontje mogen proefhaken voordat het in haar shop kwam.


Sascha ontwerpt hele mooie en leuke haakpatronen,er is voor een ieder wel wat te vinden...voor de kleintjes...



en voor de 'grote'...





Maar nog veel meer moois kun je bij haar vinden kijk zelf maar op


of 


op de laatste vind je zelfs NOG meer van haar patronen! ;-)






6 opmerkingen:

  1. Je hebt echt iets moois mogen proefhaken. Ziet er mooi uit.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ha,ha....bovenstaand patroon heb ik niet proef gehaakt hoor....ik heb vorig jaar eens ooit 1 van haar patronen mogen proeghaken ;-)

      lieve groetjes
      Angeline

      Verwijderen
  2. wat een prachtcreaties het zou van jouw hand kunnen zijn Angeline
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi, ja ze maakt erg leuke patronen en leuk dat jij ook een test haakster bent :-) groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een favoriet van mij Sascha...de bekende wenteltrapsjaal :-)....ik heb voor haar ook al mogen proefhaken

    Liefs
    Marjo

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor het plaatsen van je reacties!Ik lees ze altijd met veel plezier!