zondag 18 mei 2014

Barefoot sandals AND GIVE AWAY!


Voor mijn dochter haakte ik deze barefoot sandals...ze ligt graag aan het strandbad zomers en de felrose kleur komt ook in haar tropische print van haar bikini voor,het heerlijke weer van de afgelopen twee dagen zorgde ervoor dat ik zin had in een echt zomers haakwerkje!

Made these barefoor sandals for my daughter who loves to swim in summer and the pink color
combines good to the pink motive of her tropical look bikini...sunshine....so I ♥ to crochet something real summer!



Nu heb ik besloten twee paar barefoot sandals weg te geven incl. een flesje nagellak,waarom?!?!...omdat ik met dit heerlijke weer de zomer in mijn bol heb en ik de 600 volgers ben gepasseerd! :-)

I decided to give two pairs away together with a bottle of nail polish because I've passed the 600 followers! :-)

Paar nr. 1

Pair 1




                                                            en Paar nr.2

                                                                Pair 2



Wat moet je doen?

In elk geval volger zijn van mijn blog,een reactie plaatsen welk paar jou 
voorkeur naar uit gaat 1 of 2,
reclame maken op je blog mag maar is geen must.
Meedoen kan t/m 26 Mei
Op 27 Mei zal ik dan bekend maken wie welk paar heeft gewonnen.

What do you have to do?
Being a follower of my blog,tell me which pair you prefer,making publishity for me on your own blog would be nice but is not a must.
You can joy till 26 May.
On the 27th I will publish the  two winners.

Niets gewonnen op die datum?!?!?Niet getreurd want binnenkort vind je de barefoots sandals ook in mijn shop te koop!

Haven't won on that date?!?!Don't worry they will also come in my shop for sale shortly!


Good luck!



38 opmerkingen:

  1. Wat een super leuke give-away. Ik zou graag kans willen maken op pakketje 2, gewoon omdat ik van kleurtjes hou ^.^ Jouw blog volg ik natuurlijk al. Nog een hele fijne zondag gewenst!!

    Lieve creatieve groetjes,

    Emily
    (casacreaemilia.blogspot.nl)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Even if the first one very seldom is the winner, I´ll try my luck! You do so beautiful work, I really like to watch to your blog and train my netherland language (hustle).
    If ever I should win I prefer the Nr1 in brown, but the other one is very nice too.

    Have a good start into the comming week
    Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wat leuk. Jouw dochter zal zeker de show stelen op het strand.
    Ik doe graag mee aan deze leuke give away. Ik ga voor setje 1. Super leuk!

    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw Angeline deze zijn echt te gek, ohhh ik val als een blok voor nummer 1. Ik waag een kansje★★★ Liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  6. O, wat leuk! Verwennerij voor de voetjes :) Ik heb ze ook wel eens gehaakt, is erg leuk en staat geweldig.
    Maar desondanks waag ik toch ook graag een kansje in deze leuke give-away, ik ga voor paar 1 !

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind ze gaaaaaaf meis!!!!!
    Maar meedoen voor mijn eigen voetjes nee hihihi. Maar meedoen voor andere voetjes JAAAA hahaha. Ik waag een kansje voor de meiden van Jenneke. En dan setje nummer 2 omdat ik weet dat ze die kleuren vast en zeker geweldig vinden *grijns*

    Knuf x x x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat ontzettend leuk Angeline! Ik heb zoiets nog nooit gezien. Weet zeker dat mijn 16-jarige dochter paar 1 fantastisch zal vinden. Die komen heel mooi uit op haar voeten als ze binnenkort poepiebruin terugkomt van een weekje Rome met school!
    Groetjes, Brigit van Rooij.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ow gaaf zeg ! Mij lijkt het voor geen meter zitten maar Laura vindt dit helemaal super! Zou een verrassing zijn voor haar verjaardag !
    Setje 1 spreekt erg aan. Duimen draaien! x Syl

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Overigens kreeg ik laatst een soort verzoek of ik dit ook kon maken voor een collega van manlief (een dame natuurlijk). Ik denk dat ik haar even jouw kant op stuur haha!

      Verwijderen
  10. Mijn 3 dochters en ik duimen dat we setje 1 mogen winnen. Erg mooi gemaakt.

    Groeten van Juffrouw Mier

    BeantwoordenVerwijderen
  11. oooooow ik loop zo graag op blote pootjes dus ik doe mee,,,,,zie je me al gaan aan het Lago Maggiore? Ik wel :) Mocht ik de bofbibs zijn dan mag jij kiezen welke kleur haha
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wauwie!!! Ik doe graag mee! Deze staan al heel lang op mijn to do lijstje ❤️ Ik zou heel graag op setje 2 een kansje wagen :)

    Ik plaats morgen een linkje op mijn blog :)

    Nu duimen!! Succes iedereen!

    Groetjes Henrike

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat zijn ze leuk!! Ik waag een kansje voor mijn eigen meisje, kan ze de blits mee maken van de zomer!! Ik kies dan voor de leuke kleurtjes van paar 2!! xx..Maddy

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Zou paar 1 graag winnen voor mijn nichtje van 27 jaar, die na een gestrande relatie weer bij haar moeder is komen wonen. Ik gun haar een zorgeloze zomer.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Dat is origineel! Het is hier altijd zomer, dus paar 1 zou volop gebruikt worden, door mijzelf!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hihihi ik zie hier al heel wat reacties staan van moeders voor hun dochters en daar ben ik ook eentje van ;). Op de allereerste plaats zien ze er prachtig uit, die roze voor je dochter is helemaal super! Daar gaat ze de blits mee maken. Voor de mijne zou ik gaan voor de bruine, ze houdt namelijk niet van paars ;) en ik weet dat ze ook erg van lichte en aarde tinten houdt. Ik waag gewoon een gokje! Dikke knuffels!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ze zijn leuk geworden zeg. Mijn dochters zouden ze ook prachtig vinden, maar ik zelf ook hoor...
    Ik doe graag mee voor een kansje op setje 1.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ze zijn kei gaaf ...
    Graag ga ik voor setje 1 ...
    Geniet met volle teugen van de zon ...
    Fijne maandag ... lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Whow hoe tof! Ik ga heel graag voor setje 1!
    Nu maar hopen dat ik win! ;)
    'k Zet even een linkje op mijn blog...
    Fijne zomerse week!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. leuk zeg en ik wil graag meedoen voor setje 1. ik heb 3 dochters dus zal het heel goed uitkomen. en volger was ik natuurlijk al. succes

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een ontzettend leuke give away. Ik doe graag mee maar niet voor mezelf. Ik doe graag mee voor de dochter van mijn vriendin, die gaat dit helemaal geweldig vinden als ze straks weer weken op Terschelling zit. Ik denk dat paar 2 haar enorm zal aanspreken, dus ik waag een kansje. Ik zal een linkje op mijn blog zetten. Lieve zonnige groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ha, wat leuk! Ik doe mee hoor, wie wil daar nou niet mee gezien worden van de zomer?
    Greetzz MG

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Daar wil elk meisje van de zomer wel mee aan het strand lopen en liggen. Echt leuk. Ik heb gelijk een linkje geplaatst. Barefeet in aardetinten lijkt me wel wat.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een gigantisch succesnummer ben jij, he! Meer dan 600 volgers! Zoveel mensen die het bij jou gezellig vinden. En daar hoor ik bij.

    Je haakwerk is heel erg mooi, maar ik laat het over aan de jongere blogsters om hiernaar te dingen. Ik vrees dat mijn gloriedagen op het strand (net) gepasseerd zijn.

    fijne week deze week,

    Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat heb je een leuke blog!! Ik ga je volgen en doe natuurlijk graag mee met de give-away! Pakketje 1 is helemaal super!
    Groetjes Simone
    http://haakennaai.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat leuk. Ik had dit nog nooit gezien maar ik ga voor nummer 1. Die lijkt me het leukste. En je volgen is ook super. Allemaal goede ideeën. Groetjes Manoeska

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Ook ik doe graag mee, ik ga voor setje 1. Lekker neutraal, dus vaak te dragen!
    Ze zijn super mooi, het patroontje ga je niet prijsgeven zeker ;).
    Groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  28. wat een grappige barefoot sandalen. Ik hoef niet mee te dingen naar de sandalen maar wilde toch even melden dat ik ze prachtig vind.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat zijn die leuk. ik vind de eerste heel erg mooi. Doe dus graag mee met deze give away.

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Ze zijn echt super leuk!
    Ik doe graag mee voor Laura, de dochter van Sylvia. :)

    Groetjes Leonie

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat leuk, dochter keek er verlekkerd naar zou paar 2 passen aan voetje maat 34?1 wij doen graag mee.
    Groetjes Ikkeismooi
    P.s. de volgende keer dat we elkaar tegenkomen dan spreken we elkaar even aan, dat lijkt me zo leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Had ik dit toch bijna gemist, door mijn Portugese bezoek geen blogs gelezen en bekeken , was zelfs de uitslag van mijn eigen Give Away vergeten :-) die volgt dus morgen :-)

    Nou ik doe een gokje op nr 1.......prachtige kunstwerkjes zijn het .....super!

    Liefs
    Marjo

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Heel mooi en heel gaaf..doe graag mee met je give away.
    Ga voor nummer 1 die is super!!

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Ooo nog net op tijd om een kansje te hebben op deze barefoot sandals vind het een geweldig leuk idee en doe dus graag mee met de verloting van nummer 1!
    groetjes van Marijke

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor het plaatsen van je reacties!Ik lees ze altijd met veel plezier!