zondag 8 juni 2014

Wally in the UK!


Wally reisde deze keer met ons mee per boot(een wat grotere als de voorgaande,ha,ha)via Duinkerken naar Dover om daar een midweekje in Kent door te brengen!
Maar het is voor mij een onmogelijke opgaven om jullie te laten zien wat wij allemaal hebben gezien in die dagen!

Om even kort samen te vatten...we bezochten de eerste dag van aankomst al gelijk het een en ander en de andere dagen waren we van 10:00 tot 18:00 op pad,daarbij maakte ik 927 foto's onder het motto 'knip maar raak...weggooien kan altijd later thuis',maar of dat in prachtig Kent nu wel zo'n goed idee was...pfff ik selecteerde me suf en hield er nog 227 van over,TEveel om hier te laten zien  natuurlijk en ja menigeen zal me voor gek verklaren DAT in een midweek tijd.

Can't help it,sorry!


This time Wally/Waldo went to the Uk with us(on a bigger boat this time,ha,ha)we went to Duinkerken to get on the DFDS SEAWAYS with the car to get to Dover to visit Kent for a midweek.

It's too much to show what we saw,because I made too many photos and it's so beautiful from 927 photos I sorted 227..still too much and that all for a midweek,some will explain me for a fool!

Can't help it,sorry!


                                                 Bij St. Margareth's Bay


St. Margareth's Bay


                                                 
                                                  Bij Walmer Castle
              Prachtige tuinen hebben ze daar en rozen zie je overal in Engeland!

                Beautiful gardens at the castles and lots of roses in England!


                                                  Walmer Castle


Walmer Castle




                             Perfecte kamer bij The New Flying Horse Inn in Wye
Prachtige tuin hebben ze,super gezellige pub & delicious restaurant...echt heerlijk eten en het personeel is ook super vriendelijk!Een echte aanrader voor wie eens naar Kent wil gaan....en nee ik heb geen aandelen,ha,ha


We had a perfect room at The New Flying Horse Inn In Wye Kent...delicious food,a friendly staff..I can recommend it when you wanted to visit Kent! 



                                                          Canterburry


Canterburry


                                                              Canterburry riviertje



                                      Having a talk...Canterburry river



                                                                 Broadstars


Broadstars


Ramsgate


rijden via B weggetjes


Leeds Castle
zoooo mooi echt een MUST als je in de buurt bent!


en maar denken dat ik hem niet zag!


4 dagen oud uiltje aaien bij Leeds Castle


nice view


nice shops



bjeautiful yarnshop in Rye





wildhaken in Folkstone

yarnbombing in Folfstone...all poppies!




lezen in de tuin van de Inn

reading in the garden of the Inn





en weer op de boot naar huis..
We bezochten Dover-St.Margareth's Bay-Deal-Walmer Castle-Canterburry-Broadstars-Ramsgate-Leeds Castle-Tenterden-Rye-Dungeness-Hythe-Folkstone-Kingsdom


and back home again with the boat from DFDS SEAWAYS
We visited Dover-St.Margareth's Bay-Deal-Walmer Castle-Canterburry-Broadstars-Ramsgate-Leeds Castle-Tenterden-Rye-Dungeness-Hythe-Folkstone-Kingsdom




17 opmerkingen:

  1. Ha, daarom was het stil op jouw blog.
    Ik vond het al niet normaal.

    Zo te zien heb je een schitterende vakantie gehad.
    Naar de UK zou ik zo meteen weer terug willen,
    vooral omdat de Engelsen zo'n geweldig gevoel voor humor hebben,
    heb jij daarmee ook kennisgemaakt?

    Een aantal van de plaatsen die je beschrijft,
    hebben we ook ooit gedaan.
    Vooral Rye is me bijgebleven omdat het daar echt ZO postkaartmooi was en omdat ze daar zoveel boeken hadden.
    Ja, en als ik die rozen zie, dan denk ik, verdorie, ik moest in de UK wonen .

    wat een mooie hotels hebben jullie gehad!
    Zelf gevonden of via een reisbureau?

    De foto's zijn ronduit schitterend! Je moet er inderdaad heel veel maken om er de goeie uit te kunnen halen. Leuk, eh, foto's selecteren.

    En dan vraag ik me af of je iets hebt gekocht in de hele mooie wolwinkel in Rye... want als ik me nog goed herinner was de behoorlijk duur, eh? Of vergis ik me?

    Allez, fijn jou weer thuis te weten,
    gelukkig is het hier momenteel superweer, da's dan een blije thuiskomst, toch?

    Fijne Pinkstermaandag,

    Briigtte

    BeantwoordenVerwijderen
  2. In een woord " prachtig". Wat een geweldige midweek heb je gehad. En kan niet missen een yarnshop, en wat superleuk dat wildhaken/breien. Geniet er nog lekker van na, fijne tweede pinksterdag! Liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk om even met je mee te reizen naar Kent. Bedankt voor alle mooie foto's!
    Fijn weekend verder en groetjes van Gon

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schitterende foto's!! Daar mag je er best nog meer van laten zien! wat moet het daar mooi zijn...droom,droom...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Angeline..... Ik ben er stil van.... Wat heb je prachtige, schitterende, veelzijdige, stilmakende foto's gemaakt!! Daar ga je toch wel een mooi boek van maken hoop ik?
    Ohhhh..... Ik wil weer terug naar de UK...
    En wat doet Wally het goed met zijn gestreepte truitje in het groen :-))
    Jullie hadden wel een schitterend hotel zeg! Dat hebben wij wel eens anders meegemaakt! Niet dat het slecht was hoor, maar je kent het wel hé; vloerbedekking in de badkamer enzo :-))) He-le-maal TOP!!!
    Lieve groetjes,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw. Wat super mooi. Ik ben echt jaloers, ik wil nog een keer terug naar Engeland haha. Zo te zien heb je het erg mooi gehad. Een fijne tweede Pinksterdag.

    Lieve groetjes
    Emily
    (casacreaemilia.blogspot.nl)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw, wat een prachtige plaatjes! Jullie hebben daar zo te zien echt genoten, heerlijk!
    Ik kom er ongetwijfeld ook nog eens, staat hoog op mijn lijstje, samen met Ierland. Schotland ben ik als kind al eens geweest en is ook l zo mooi! Ik kan me wel voorstellen dat je zoveel foto's hebt gemaakt hoor ;-)
    Nu heerlijk nagenieten!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een heerlijke foto's! I love England!! Die huisjes op de B-weggetjes zijn geweldig he! En die shopjes... je hebt toch zeker wel die theemuts gekocht in de vorm van de ananas he? Zo leuk, haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. super mooie fotos leuke plekken en stadjes hebben jullie bezocht ziet er zo typisch brits uit b - wegetjes dan zie je meeste en zijn veel leuker dan de motor ways m 5 is zo saai enzo kom je verassende dingen tegen hoop dat je fijne vakantie hebt gehad
    groetjes leon10

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Na de foto's en je verslag geen twijfel mogel: het was een TOP TRIP!!!! Prachtig meisie x x x

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oohhh dat ziet er heerlijk uit! En geen excuses voor het grote aantal foto's dat je gemaakt hebt, alleen maar leuk toch? :) De plaatjes die je laat zien zijn prachtig. M'n schoonouders zijn ook net terug van een tripje in die buurt. Lijkt mij ook wel wat, dus bedankt voor de tips! groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie foto's! Het ziet er zeer aantrekkelijk uit, jullie hebben je dagen weer heel goed benut, zo te zien.
    Wat leuk ook: dat wildbreien!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heerlijk ! Ik ben ook wég van al dat Engelse.....Ben al paar keer op Guernsey geweest. Lekker kneuterig. Écht apart die Engelsen...hahahaha

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hahaha, ik verklaar je niet voor gek hoor, ik ben ook zo'n gek met mijn fototoestel. Zal door onze flashy nekband komen zeker? Deze collectie foto's zijn in elk geval meer dan de moeite waard, jullie hadden een prachtige reis zo te zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Oh, geweldig mooi! Ik denk dat heel Engeland geweldig is!!! Wij hadden deze keer maar een 900 foto's, op 5 dagen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ohhh Els wat een heerlijke reactie hier van je!!!Hoef ik me niet voor gek verklaard te voelen als iemand er wat van zegt....ik had er n.l 927 in die 5 dagen gemaakt!Whahaaaa

      Verwijderen

Bedankt voor het plaatsen van je reacties!Ik lees ze altijd met veel plezier!