dinsdag 29 juli 2014

Beachbags in my shop!


Ik 'pimpte'nog wat strandtassen/shopper met verf en versiering voor in mijn shop de laatste dagen...
I pimped some beachbags/shoppers for my shop these last days....




Als een soort van 'tassenfreak' zijn ze ook voor mezelf moelijk te weerstaan,ha,ha...maar ik denk dat manlief het niet eens zal zijn met een walking closet voor al mijn tassen en bovendien hebben we daar ook geen ruimte meer voor,ha,ha...

As a kind of bags freak it's hard for me to withstand these bags for me,ha,ha...but I think my husband won't be happy and has to make a walking closet for all of them I think,which we also don't have space...

Wat er nog tekoop is vind je in mijn shop
You can find in my shop what's still for sale



7 opmerkingen:

  1. Wens je een goede verkoop, maar met deze mooie tassen moet dat toch wel lukken, niet?
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zijn heel erg leuk! Succes met de verkoop!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt ze mooi gepimpt, krijg al zin in het strand!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi gemaakt !! Kelly is ook al van het tassn pimpen. Zo'n tas als jij hebt gepimpt zag ik eens bij een vriendin op tafel staan. staan ? ja staan. Ze had er twee vazen in gezet met prachtige bloemen, alleen de vazen zag je niet zodat het leek alsof de bloemen los in die tas stonden .. erg leuk :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor het plaatsen van je reacties!Ik lees ze altijd met veel plezier!