zondag 2 november 2014

"Happy Italy" the fast Italian een gouden concept!


Ik had er van vrienden,kennissen,collega's al veel over gehoord...de Happy Italy die sinds een paar maandjes zijn deuren heeft geopend in Eindhoven!
(ze zitten ook ik Rotterdam-Tilburg- H-I-Ambacht-Kerkrade)

Heard a lot of this restaurant "Happy Italy" which has opened in Eindhoven a few months ago from friends,colleagues,etc.


Rijen lang aan mensen staan buiten te wachten om hier te komen eten(je denkt toch niet dat ik in een rij ga staan  wachten met zo'n 30 man voor me om ergens te mogen gaan eten?!?!?)

'Neeeeeh dat duurt niet lang....het gaat supersnel'was daarop het antwoord van zij die geweest waren,ja deuuuuhhh....en dan zit je heerlijk relaxt te eten zeker of wordt je zodra je bord leeg is weggekeken zeker was mijn antwoord daarop.

Het moest wel zooo lekker zijn en dat voor DAT geld(4,75 voor een MEGA pizza),snelle,vlotte bediening,gezellige inrichting,etc.,etc.
Ja en eerlijk is eerlijk.....ik werd er als liefhebber van de Italiaanse keuken stiekem toch wel benieuwd naar!


They would have good Italian food,quick/friendly good services,very cheap prices,etc.,etc....people are standing outside arranged in a row waiting to have dinner there!So it made me very curious


Kwam van de week een vriendin nog even wat leuks met lekkers droppen voor me....

This week a friend came by to drop something for me and she was also liries about this restaurant...


en ook zij was al helemaal liries over 'Happy Italy' en 'verliefd' op de inrichting.
Mmmmm....zou ik manlief mee kunnen lokken als we Vrijdag naar de stad gingen borrelde het al van binnen,tja want die gaat al HELEMAAL niet in een rij staan,al gaat het nog zo vlug!

Maar de missie was geslaagd!


Eerst shoppen voor de boys,vervolgens waren we net voordat zich een mega rij vormde in Happy Italy om een hapje te eten en JA het is er lekker en JA ook ik ben helemaal weg van hun inrichting,etc.etc(zou er zelfs voor in de rij willen staan al was die niet te lang...manlief niet,ha,ha)
Nee het bord wordt niet zodra het leeg is onder je neus vandaan gehaald,je voelt je niet opgejaagd ondanks de rij die buiten staat te wachten .

Het is een gouden concept!40 man liep er rond in de bediening en 20 in de open keuken,schoon,snelle/zeer vriendelijke bediening,lekker pizza's en pasta's/nagerechten,de wijn was goed,sfeer,gezelligheid,een top inrichting en kan je het niet op?!?!?Je pizza wordt zonder enig gevoel voor schaamte ingepakt in een doos om mee naar huis te nemen,heeeel normaal hier!
Het is niet iets voor een avond lang te gaan zitten tafelen uitgebreid...geen gangenmenu's,je kunt er niet reserveren,mits je met 10 personen of meer bent en dan alleen voor 18:00 en je kan alleen met pin betalen(dat geloof ik want daar komt geld binnen!)

So we went with the whole family to shop for some clothes and after that we had dinner over there before  there would be a row with people outside waiting to have dinner their also




Ik zeg een dikke CHAPEAU!!!voor diegen die dit heeft bedacht!Het is er elke dag dat ze open zijn topdruk s'avonds en overdag zit het 'lekker vol'






What a great concept!No one has said to much about Happy Italy before!It was true!Good food,good services,etc,etc and very low budget!Unbelievable...3 very big pizza's,1 pasta with salmon,2 beer,1 dry white wine and a lemonade for only 26,78 english pounds/42,78 american dollars...these are Mac Donalds prices!

Dus ben je ooit in Eindhoven?!?!?(of in 1 van de andere gemeenten)don't miss it!
3 mega pizza's,1 bord pasta met zalm,2 pils,een droge witte wijn en een sinas euro 34,20!
Het zijn onderhand Mac Donalds prijzen!

Terwijl de mannen waren voorzien gingen zij alvast naar huis en ging ik nog even op pad met dochterlief om voor mezelf te kijken en een jasje voor haar want ik wilde heeeeel graag de schaar in dat oudje van haar zetten waar ze zo aan gehecht leek....

While the man went home,my daughter and I went for shopping again,after we had succeeded we both we drank a Hot Macho(hot cholate milk with cream on top with a dash of Malibu...Mmmm)and went HAPPY home by bus.


Nadat we beiden geslaagd waren dronken we nog een HOT MACHO op het terras samen( warme chocolademelk met slagroom met een scheutje Malibu erin...Mmmmm!!!)om vervolgens helemaal HAPPY met de bus huiswaarts te keren :-)


Tja en de Quatro Formaggio smaakte de dochter nog goed na opwarming thuis in de oven....;-)







6 opmerkingen:

  1. Ik als Italiaans eten liefhebber heb hier wel oren na. Oh en ook nog eentje bij ons in de buurt, Kerkrade, ik ben snel gaan kijken...die opent medio november...
    Toen we vorig jaar op vakantie in Italië waren hebben we bijna alleen pizza's gegeten hihihi. Dus wie weet sleep ik hier manlief ook eens naar toe ;) wel voor etenstijd want die man van mij gaat echt niet in een rij staan wachten. Thanks for the tip :D. Knuffies!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Thx voor de tip. Misschien krijg ik nu zoonlief eindelijk eens mee naar de stad om te shoppen, die eet het liefst iedere dag pizza.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wij hebben de rij ook gezien en dahcten dat gaan we mooi niet doen, maar na jou verhaal twijfel ik, misschien kan ik man ook wel een keer meelokken op een vrijdagavond, bedankt voor de tip!
    Groetjes Ikke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel interessant om weten :-)
    Groetjes, Tinne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Top, zo'n 'doggy bag'!
    Ik had van Happy Italy gehoord, maar had dezelfde vooroordelen als jij. Maar ik moet zeggen... dit klinkt goed!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor het plaatsen van je reacties!Ik lees ze altijd met veel plezier!