zondag 21 december 2014

Bloemenslinger


Ik verkocht laatst op de Mooi Zelf Gemaakt Markt dit donker grijze kussen wat ik op pimpte 
aan de dochter van mijn vriendin.Zij wilde het kado doen aan haar jongere zus die sinds kort in Maastricht op kamers zit.

I sold a pillow on the craftmarket to my girlfriends daughter,she would like to give it to her younger sister which lives as a student in another town recently.

Het kwam onder de kerstboom voor haar,dus haakte ik er nog een leuke bloemenslinger als extra verrassing bij die ze met wasi tape ergens op haar kamer kan hangen als ze wil!

It became a Xmas present so I crocheted a flower garland extra for her gift.

De slinger haakte ik n.a.v het patroon in het boek van Claire en Saskia uit het boek Haken in Kleur "Feest" en de gestanste viltbloemen kocht ik ooit eens nog nieuw in verpakking bij de kringloop...

7 opmerkingen:

  1. Leuk zeg die bloemenslinger! Ik ben al heel lang van plan het boek van Claire en Saskia te kopen als ik weer eens in NL ben. Volgens mij is er zelfs een tweede boek is 't niet?
    Wil je langs deze weg ook een heel mooie kerst wensen!
    Lieve groet van Gonny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke slinger, steekt mooi af tegen het hout!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Mijn tuintafel buiten onder de overkapping fotografeer ik zo graag alles op wat ik heb gemaakt en bovendien beter ligt als binnen overdag ;-)

      Verwijderen
  3. Heerlijk toch zo'n prachtige slinger die een gezellige kamer in maastricht gaat sieren samen met een gepimpt kussen van jouw hand. Dat geeft een voldaan gevoel! Je bent toch een enorme lieverd ennuh ik ben blij je weer wat meer in blogland te zien en horen. Dikke knuffels!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor het plaatsen van je reacties!Ik lees ze altijd met veel plezier!