vrijdag 30 januari 2015

Happiness is a state of mind....


Dit zijn de lieve ouders van mijn vriendin en zij waren laatst 50 jaar getrouwd!
Mijn vriendin vroeg of ik iets wilde maken met hun trouwfoto's voor op de uitnodiging en zo belanden we samen achter mijn pc met dit als resultaat...

50 jaar!Ik hoop dat ik het ze in een zelfde gezondheid na mag doen!Beiden nog zo actief en fit en dat met 6 kinderen en inmiddels een 16 kleinkinderen waarvan ze voor een groot deel ook nog voor 'oppassen'!Niets is hen teveel...altijd ben je er welkom en zijn ze even hartelijk en dat voor mij al 44 jaar lang inmiddels!Zo ook toen ik dus gewoon onaangekondigd binnen viel bij hen met een canvasje met daarop bovenstaand ontwerp.Ze vonden het geweldig leuk en waren er heel blij mee.Ik kan een boek schrijven over al die leuke herinneringen die ik als kind zijnde bij hen mee heb mogen maken...Ik hoop dat ze nog lang in een goede gezondheid mogen genieten van elkaar!

Mijn vriendin en ik zijn al van het moment dat wij als kleuters op de kleuterschool belanden vriendinnen en we hebben samen al veel lief en leed gedeeld en zo is dus een vriendschap van 44 jaar ook best uniek al zeg ik het zelf!
Dat onze mannen het ook heel erg goed met elkaar kunnen vinden en dikke vrienden zijn heeft daar natuurlijk ook zijn steentje aan bij gedragen. :-)


The parents of my friend were married for 50 years and she asked me to make something for their invitation,so we sat behind my pc with this as result.Their both still in a good health and your always welcome at their place!Really special!I've got good memories of my childhood at their home .
But a friendship with their daughter for about 44 years is also special I think! ;-)
We shared lots of joys and sorrows in all those years....our husband are also good friends and we see each other very often...only living one street apart of each other!! :-)


Rond etenstijd werd het kussen en de bruine vis opgehaald en wederom door de kleuterjuf van de kids destijds,ha,ha....Nu helemaal happy met het kussen en de vis als woondecoraties voor in hun pas verbouwde nieuwe huis!Ik pakte het mooi in want ook al is het 'een kadootje voor jezelf ' dan is het toch leuk als het mooi ingepakt is vind ik zelf.

About dinnertime the kindergarten teacher of my kids came again, this time for my flower pillow and brown fish!She was very happy with both as homedecoration in their new converted house.


Binnen een half uur kreeg ik deze foto's via whatsapp!Dat vind ik nou zooo leuk!

She sended me these two photos with whatsapp in about half an hour after she was here!I really
loved this!


 en vervolgens deze er achteraan!


Daar word ik nou BLIJ van! :-)

This is what makes ME HAPPY! :-)


5 opmerkingen:

  1. Alles fantastisch goed gelukt.
    De jubileumuitnodiging schitterend, de vis prachtig, het kussen zacht en vooral de laatste quote (smile you gave me) heerlijk!

    Prettig weekend,

    Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha, die is leuk, van die smile! Ik draag er nu ook één :-)
    En je creaties zijn ook weer fantastisch mooi!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zie je wel! Dat kussen vloog je winkeltje uit! En super dat het dan ook nog zo warm ontvangen wordt.
    Je uitnodiging is geweldig gelukt. Retro en toch modern, super!
    En die quote... Wauw. Die draag ik graag bij me. Dankjewel voor het delen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. 50 jaar getrouwd en dan ook nog fit en actief. Dat doen vast niet veel koppels hen na. Nog een paar jaar en jij en jouw vriendin kunnen ook een feestje vieren voor jullie vriendinnenjubileum.
    Dat prachtige kussen en die mooie vis hebben een mooie plek gekregen.

    Fijn weekend, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie uitnodiging is het geworden! Om in te lijsten!!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor het plaatsen van je reacties!Ik lees ze altijd met veel plezier!