zondag 28 februari 2016

Tony's (Fimo) chocolate


Vrijdag was ik in Eindhoven en gelijk maar even bij Pipo's hobbywinkel n pakje Fimo klei in chocolade bruin gehaald...

Terwijl ik zaterdagavond snel even n paar appelflapjes in de airfryer voor bij de thee maakte sneed ik de Fimo klei door en maakte met de achterzijde van het mes hier en daar de inkepingen zodat het op de Tony's chocolade zou lijken.
Nog geen 5 minuten werk en n half uur later nadat ze uit de oven kwamen werden ze gelijk na het afkoelen op het hout geplakt!

Made some Tony's chocolate with Fimo clay instead of the real one on my latest project,so this chocolate is not to eat....can't melt...it's only to look at and drool!Ha,ha...

Smelt/bederf vrij...je kan er alleen nog maar naar kijken en kwijlen,ha,ha...de stukjes aluminiumfolie van de reep liet ik achterwege deze keer,dat vond ik toch wat te druk worden.


Ik vind hem beter zo en inmiddels hangt hij al op mijn hobby zolder!

The finally Tony's is hanging on my attic now!



Van mijn schoonzus kreeg ik enkele weken terug 2 hele mooie mat wit porseleinen theelichtjes met daarop n flamingo van het merk bloomingville
Helaas leefde 1 ervan slechts 1 week doordat Diva s'nachts een poging waagde om op de kast te springen en lag deze in stukken op de grond s'morgens.
Dus nu ik toch in de stad was gelijk maar even langs de Bijenkorf want daar had ze ze vandaan zei ze en nu is het stel weer kompleet!

Got these candle lights with flamingo's from my sister in law but one week later Diva (cat)had broken one,so I bought a new one to make it a pair again and I saw the little cactusvase from Serax in that shop and took that one also home!♥


Daar zag ik echter ook de kleine cactusvaas van Serax staan die totaal anders van vorm weer is (en van prijs!,ha,ha) en ja die ging dus ook mooi mee naar huis!



Inmiddels staan ze beiden langs elkaar met n prachtige bloem erin op tafel in de woonkamer,in de grote cactusvaas staat een mooie donkerrose lelie in knop in maar deze kreeg ik door de totale lengte niet zo mooi op de foto...
Ik vind ze zooo geweldig en ben helemaal in mijn hummetje met mijn 2 vazen! :-)







17 opmerkingen:

  1. Uw opzet met "chocolade" is zeer geslaagd, want dacht bij eerste zicht dat het echte was. Knap gedaan hoor!Wat een leuke originele spulletjes zoals die cactusvaas, echt toppie!
    Mooie foto's trouwens!

    Fijne start van de week, lieve groetjes Tinne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lekker leuk die chocolade! Cactusvaas is ook erg leuk. Maar vertel eens: appelflapjes uit de airfryer? Hoe doe je dat?

    Groetjes
    Joke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Gewoon de appelflapjes maken zoals anders(of naar recept)en dan 8 minuten op 200 graden(kleintjes0 en grote appelflappen 17 minuten op 200 graden.Ik heb n hele lijst met heeeeel veel tijden e.d voor de airfryer in pdf bestand,als je mij je emailadres even mailt naar ahvandenbroek@gmail.com dan mail ik deze wel naar je toe!Heb t in Aldiko(Android app. voor op je smartphone die je gratis kan downloaden in je Playstore op je smartphone)op mijn telefoon staan ook...altijd handig om even de tijd/temperatuur van iets op t zoeken ;-)

      Groetjes
      Angeline

      Verwijderen
  3. Wat geweldig die chocolade! Maar ik zou echt de hele dag zin hebben in de echte hierdoor hihi.
    Mijn favoriete smaak dit btw ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat super mooi die flamingo theelichtjes! En naar die airfryer ben ik ook wel benieuwd bevalt die? Ik was er laatst ook naar aan het kijken...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja ideaal apparaat...je moet wel de grootste nemen als je er 1 aan wil schaffen en de Philips...die is nl als beste getest...kijk maar eens bij kieskeurig.nl naar de reviews..meer dan 1000 en allemaal positief.Gebruik hem echt vaak voor vanalles en nog wat...

      Verwijderen
  5. Heel leuk geworden!
    En ja, die flamingo's moest jij wel hebben, dat snap ik :-)
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ze zijn net echt, die stukjes chocolade!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Tony's op een plenkje aan de muur: super leuk en goed gelukt. Maar krijg je daar niet trek van als je dit aan de muur ziet hangen?
    Mooie lichtjes. Goed dat je het stel weer compleet hebt. De cactusvaas is grappig om te zien.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Echte chocolade is ook wel een beetje zonde om op te plakken en als het warm wordt geeft het z'n troep, nee dit is dan veel beter en niet van echt te onderscheiden. Je vazen zijn erg leuk. Je ziet ze momenteel overal he die cactussen. Helemaal hip ..

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh how great is that?
    Thanks for the great ideas !!!!
    Rainy greetings
    Antje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh wat haak jij toch altijd mooie en orginele spullen ,genot voor het oog en gelukkig kan je hier niet dik van worden want oh het is een heerlijk chocolaatje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Haha, ik heb toch wel even moeten lachen om je Tony's project. Ik kan het mij helemaal voorstellen: de s past niet. Maar mooi opgelost toch zo. Eet smakelijk. groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  12. super grappig de chocolade en wat een leuke cactusvazen!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat leuk die Tony's! Krijg er spontaan trek van haha

    BeantwoordenVerwijderen
  14. What a literally sweet idea! Great job :-). And the cactus vases are really special, cool find :-). Groetjes, Nata

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor het plaatsen van je reacties!Ik lees ze altijd met veel plezier!